2012. augusztus 15., szerda

Vissza az egyszerü nagyszerüséghez

A minap betévedtem egy hobbiboltba, hogy ihletet gyűjtsek, és az egyik polc tele volt szebbnél szebb tekla gyöngyökkel. Vettem hát egy csomót, meg választottam hozzájuk apróbb díszítőket. A belőlük készült első alkotásom egy egyszerű, de szerintem nagyon szép alkotás lett.


Itt láthatók közelebbről is az apró díszítő elemek:

Múltkor elkísértem az egyik barátomat, mikor ajándékkészítéshez vásárolt, és akkor láttam meg olyan tollat, amilyenre mindig is vágytam. Megvettem hát, és hazaérkezésemkor el is készült belőle egy fülbevaló. Akkor nem fotóztam le, szóval most megmutatom ezt is.


Újonnan a szerelőpálcával próbálkozom. Tegnap este elkészült vele az első nagyobb alkotásom, méghozzá a baglyos medált tettem át láncra, amit kristályokkal és gyöngyökkel díszítettem. Majd azt is megmutatom egy későbbi posztban. Egyszerűen annyira megtetszett, hogy biztosan veszek még láncokat, meg szerelőpálcákat, meg szerelőkarikákat, meg ami csak kell, és alkotni fogok :D Vettem még szalagokat is, azokból valószínűleg masnikat fogok varrni. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése