2012. augusztus 7., kedd

A nagy bonyodalom, és zig-zag (:

Végre készen lett az a karkötő, amivel már két hete dolgoztam. Persze munka mellett csináltam, ez volt az oka annak, hogy így elhúzódott. Nem is tudom, mit mondjak róla, szerintem a képek önmagukért beszélnek. Elég bonyolult, amint megláttam, tudtam, hogy ezt muszáj elkészítenem. Bár az eredmény egészen más lett, mint amilyennek a minta alapján gondoltam, de végül is elégedett vagyok. A színéről annyit, hogy egyik délután spontán bementem fonalat venni, és az eladó hölgy ezt a három színt adta a kezembe, hogy illenek egymáshoz. Nekem elsőre furcsának tűnt, de aztán megtetszett, így elhoztam. A fehér pedig azért került bele, mert kellett egy negyedik elem. Jah, 26 szálas (:



Éééééés most jönnek a zig-zagek :D Most valahogy erre kaptam rá, szóval biztos lesz még néhány, amiket el fogok adni, és ajándékozni (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése