2012. augusztus 16., csütörtök

Masnis bagoly II.

Korábban már mutattam nektek a masnis baglyos medálomat, akkor azonban még csak egy sima fekete nyakláncalapon volt rajta. Ez nekem már akkor is szúrta a szememet, így arra gondoltam, láncon nézne ki a legjobban. Elmentem hát, megvettem életem első szerelőpálcáit, láncát, és gyöngyfűzéshez való fogóját, és nekiláttam alkotni. Tekintve, hogy először csináltam ilyet, több órám ráment, de nagyon beleszerettem ebbe a technikába, és a kész művel is tökéletesen elégedett vagyok, és büszkén viselem. Bár minden barátom azt hitte, boltban vettem, aminek nem tudom, hogy örülnöm kéne, vagy sírnom miatta. De mivel nem szeretem a szomorúságot, elvégre az olyan szomorú, az élet pedig egy csapásra lehet szép, ha azzá tesszük, én ezt bóknak veszem :D A vörös kristályokhoz szeretnék annyit hozzáfűzni, hogy még néhány hónapja kaptam őket, és nagy becsben tartottam, semmire nem mertem felfűzni, hanem vártam a tökéletes alkalmat. Úgy érzem, ez most elérkezett :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése