2012. augusztus 1., szerda

Nirvana II.

Mostanában megint sok a meló, már eléggé készen vagyok, de már ez az utsoló hetem, akarom mondani, utolsó két napom :D Közben persze van készülőben több karkötő is, de most nem ezeket fogom megmutatni (: Érkezett hozzám egy Nirvanás megrendelés, amire idő hiányában egy napot, és egy éjszakát szántam. Végül kész lett, és nagyon örültem. A lány, aki kérte nagyon elégedett volt (: Szóval most megmutatom, bár láttatok már egy majdnem ugyan ilyet, mégis ez néhány részletében eltér az előzőtől, valamint 1,5cm-rel hosszabb, és fehér mintás :D A fotóról magáról annyit, hogy munka előtt készült, olyan hajnali fél öt magasságában, és ugye olyankor a nap még nem süt eléggé, szóval fehér fényt adó lámpánál fényképeztem, és olyan jól sikerült, hogy számomra egészen természetes fénynek látszik (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése