2012. augusztus 17., péntek

Az elsö keltám

Sosem tetszettek a kelta mintás karkötők. Igazából magam sem tudom, miért. Nem is az, hogy csúnyának tartottam volna őket, inkább csak távol éreztem magamtól. Néhány hete azonban egyre inkább kezdtem kacérkodni a gondolattal, hogy kipróbáljam a kelta mintás ékszerek készítését. Aztán érkezett hozzám egy kérés, méghozzá egy olyan embertől, akit nagyon nagyon szeretek. A felvetés a következő volt: az általa mutatott mintát készítsem el az általa választott színekből. Elmentünk hát fonalat választani, és ő végül a kék-bordó összeállítás mellett döntött. Bevallom, nekem először nem igazán nyerte el a tetszésemet a dolog, de még másodjára sem. Az eredeti terv szerint a kontúr fekete lett volna, de mivel én kipróbáltam, és rájöttem, hogy igen zord és csúnya hatást nyújt, így inkább piszkosfehérrel dolgoztam. A végeredménnyel abszolút elégedett vagyok, és úgy érzem, lesznek még kelta mintás alkotásaim, saját használatra is :D Amit kifejezetten imádtam, hogy a minta elég szabadon variálható. 22 szállal készült, mondhatni egy teljes nap alatt.



Nem tudom, lesz-e lehetőségem jelentkezni az elkövetkezendő két napban, minden esetre nagyon szeretnék még életjelt adni magamról, hétfőn azonban elutazom, és csak egy hét múlva leszek újra itthon. A fonalaimat viszem magammal, szóval alkotásban nem fogok hiányt szenvedni, és mikor haza érek, mindent megmutatok :D Ha már nem lesz lehetőségem jelentkezni a hétvégén, akkor vigyázzatok magatokra, és alkossatok sokat! (: Azokat a blogokat, amiket eddig követtem, természetesen a jövő héten is olvasni fogom, hiszen úgysem tudnám megállni ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése