2012. augusztus 28., kedd

Méd in Hungária

Az úgy történt, hogy augusztus 20-án - mint mindig - nagy magyar lázba jöttem, és akkor készült ez a karkötő, mellesleg a strandon. Persze nem csak ezen a napon jár át a magyar szellem, egyébként is büszke vagyok a népemre, és annak történelmére. Imádom a Kárpátiát, és augusztus 20-án mindig megnézem az István a király című rockoperát, akár hol is vagyok. Egyszerűen imádom. Idén sikerült egy teljesen másik előadást megtekintenem, mint amit eddig ismertem. Nagyon jól sikerült összehozniuk, irtó jó volt nézni, pláne a rengeteg néptáncos rész miatt. Amin viszont mélységesen kiakadtam, hogy miután Istvánt királlyá koronázták, elénekelte a magyar himnuszt...
A Fradis karkötő megrendelésre készült, azt majd máskor mutatom be kicsit tüzetesebben.



Tegnap és ma gólyatáborban seniorkodtam. Nagyon jól éreztük magunkat, ráadásul nekem ez volt az első gólyatáborom. Úgy megszívattuk szegényeket, hogy a táborok történetében nem volt még ilyen... :P

2 megjegyzés:

  1. Gödöllőn voltál gólyatáborban? :) Vagy gimis gólyatáborról beszélsz? :P A virágot én is meg akarom majd csinálni kokárdában, de elég lesz március 15-re :):) a csíkos karkötő meg nagyon szép egyenletes, láthatóan fejlődsz :) (ja és légyszi kapcsold ki a szóellenőrzőt, elég rossz mindig szenvedni vele, megjegyzések beállításainál találod) :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a kedves szavakat (: Gimis gólyatáborban voltam, Salgótarjánban. Még csak 18 leszek, szóval... (: Én is gondolkodtam azon, hogy kokárda legyen a virágból, de szerintem nem illene túlságosan annak... Csak megvolt az élvezet, hogy végre egy olyan kokárdára hasonlító dolog van a kezemben, ahol kívül van a zöld, és nem zöld-fehér-piros, mint amit az átlag magyar ember visel március 15-én :D A szóellenőrzőt megpróbálom kikapcsolni (:

    VálaszTörlés