2012. június 11., hétfő

Szivárvány

Az első karkötő, amit ma mutatok nektek, már elég régóta készült. Nah jó, annyira talán mégsem... Néhány hete... Afféle időrabló volt az unalmas szünetekre, vagy elmaradt tanórákra. De mivel kellett valami, ami megy a hímzésmintás alkotásomhoz a bal kezemen, így egyik délután hirtelen befejeztem. Kis szerény, nekem nagyon tetszik. A háttérszínt adó fonál nagyon megtetszett, mikor anyagbeszerzési körutamat róttam, ezért megvettem. Bár a mai napig nem tudnám megmondani, milyen színű... Barna? Szürke? Mindig a fénytől függ. Számomra leginkább a nyers lenvászonhoz hasonlít. Nah de az adatok: 12 szál, 12 mm vastagság, 3 szín.


A most következő alkotással kétszer dolgoztam éjszakába nyúlóan, és egyszer ma, a színjátszó próbán - lebuktam... Úgy emlékszem, 24 szálas, 3 cm vastag, amivel messze a legvastagabb alkotásom eddig, és meg nem mondom, hány színű. A sárga, a zöld, a piros, és a kék mellett raktam bele egy-két szál világosabb, vagy éppen sötétebb tónust is. És ez lett az eredmény, ami messze felülmúlta az általam megálmodott csodát (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése