2012. június 30., szombat

Jack Daniel's

Hát heló! Hiányzott már a blogolás... Nem voltam egy hétig, röstellem is nagyon. A helyzet az, hogy munkát kaptam egy gyárban, egy kedves rokonom igen nagy közbenjárásával, így most négykor kelek, hattól fél háromig dolgozom, utána pedig a kedvesemet boldogítom. Csomózni sajnos koránt sincs annyi időm, mint eddig. Persze ez nem azt jelenti, hogy egyáltalán nem alkottam a héten. Az estéimet ugyanazon alkotás elkészítésére áldoztam. És végre megszületett! Ennyit még életemben nem dolgoztam csomózott karkötővel. Nagyon nem akart gyorsan haladni, így jósok órát elvett az életemből, amit persze egyáltalán nem bánok, hiszen imádom az ékszerkészítést. Ez egy kérésre készült mű, betűs technikával - gondolom, egyértelmű -, 25+1 szállal, 3,5cm vastagra, és 21,5cm hosszúra. Igen, nekem is hosszúnak tűnik, de így szólt a kérés (: És tőlem igen szokatlan módon a fehéret vettem alulra. Gondoltam, ha mindenki erre esküszik, hát megpróbálom én is! És ennek persze semmi köze ahhoz, hogy fehérből több volt itthon xD A tapasztalat, hogy így valóban valamivel szebb az eredmény, a csomók közelebb vannak egymáshoz, és egyenletesebbek is. Negatívum viszont, hogy zabálta a feketét, ötször toldottam, és mindannyiszor bitang hosszú szállal; valamint a fehéret össze-vissza fogyasztotta. Itt-ott kevésbé, máshol meg nagyon... Mikor fordítva csináltam, ezen problémák egyike sem merült fel. Nem tudom, a jövőben melyik verziót fogom alkalmazni...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése