2012. június 3., vasárnap

Rózsaszín felhö és népi motívum

Nah nagy nehezen sikerült töltenek az elemen annyira, hogy most meg tudjam mutatni legújabb alkotásaimat. Először is a rózsaszín. Már legalább egy hete készen van, nekem nagyon tetszik, szerintem eddig a legegyenletesebben sikerült karkötőm. 20 szál, 5 szín, 2,5 cm vastag, és megkötő nélkül 16 cm hosszú. Aki szeretné, jelentkezzen érte. (:


A másik pedig éppen most lett készen. Mivel a néptánc és a népművészet szerelmese vagyok, csináltam egy ilyen karkötőt, és mivel nagyon tetszik, biztosan lesznek még társai. Pláne hogy a többihez nem illik, és ha hordani akarom, kell hozzá több is. Az alapja keresztszemes terítő hímzésmintának a középső része, amiben cseppet nyúltam bele, és tettem asszimetrikussá a motívumot. Betűs technikával készült, 15 szálas plusz a piros, és 2,5 cm vastag, éppen mint az előző.

2 megjegyzés: