2012. június 21., csütörtök

Akkor kreatívkodjunk! (:

Ma nem csomózott karkötőkkel fogok szolgálni nektek. Először is a neten böngészgetve találtam egy videót arról, hogyan készítsünk hajgumiból dekoratív karkötőt. Egyáltalán nem bonyolult minta, kevés időt is vesz igénybe... De nekem nagyon tetszik, kis helyes, mutatós darab.

Ezt már egy ideje meg akartam mutatni, csak elég rossz volt a tölthetős elem, és örültem, ha egy óra alatt a karkötőket le tudtam fotózni, és átjuttatni a gépre, hiszen folyton töltögetni kellett - nemhogy még ezzel is szenvedjek. Viszont végre van új elem, új töltővel, szóval most megmutatom.
A története annyi, hogy húgomnak 10-én volt a szülinapja, és Sanyitól kapott egy fűfej nevezetű pupákot, aki akkor még kopaszon feszített, azonban a mindennapos locsolás meghozta gyümölcsét: az alak hajat növesztett. És ez elméletileg arra jó, hogy a mókás kedvű fiatal egyének kiélhetik rajta fodrászati kreativitásukat. Szerintem meg végtelenül jópofa (:

4 megjegyzés:

  1. Nagyon ötletes a hajgumi karkötő. nekem is van pár ilyenem, talán érettségi után megpróbálkozom vele. :D
    Nekem valahogy mindig a "pityókafej" jut az ilyenről eszembe. :D
    Nagyon szép karkötőket készítesz. Én is szeretek csomózni, sajnos az utóbbi hónapokban elég kevés időm akadt rá.
    Játék van a blogomon, ha érdekel, gyere te is. Szeretettel várlak! :)
    http://vaniliamamor.blogspot.com
    Bella

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! Próbálkozz vele, jó csinálni, és aranyos, ha elkészül (: De addig is sok sikert az érettségihez!

    VálaszTörlés
  3. Húú kár, hogy nincsenek ilyen hajgumijaim :D nagyon aranyos! :)

    VálaszTörlés
  4. :D Bármelyik százasban kapsz (:

    VálaszTörlés