2012. november 5., hétfő

Tüzes vörös és romantikus lila találkozása

Még régebben készült egy igen hangsúlyos, tollas-gyöngyös fülbevalóm, amit előszeretettel hordok egyszerűbb ruhadarabokhoz, természetesen nyaklánc nélkül. A hobbiboltban bolyongva akadtam rá az óriási vörös tollakra, amiket egyszerűen nem hagyhattam ott. Annyira megihlettek... Haza hoztam hát, melléraktam a már meglévő szolidabb lilát és rózsaszínt, néhány teklát, ami még feltűnőbbé tette. Az első elkészítése után anyukám azt mondta, számára ez túlságosan is hangsúlyos lett, ezért a párját visszafogottabbra csináltam. És így lett az én tollas fülbevalóm aszimmetrikus :)





2 megjegyzés:

  1. Nem fújja ki a szél a füledből? :) Amúgy nagyon szép... :):)

    VálaszTörlés
  2. nem nem, dehogy fújja :) Elég nehéz az, súlyt adnak neki a teklák (: Köszönöm :D

    VálaszTörlés