2012. november 6., kedd

Sonic syndicate

Kérésre készült a karkötő. Nem is tudom, hogy fogalmazzak.... hát mondjuk, hogy egy hozzám eléggé közel álló embernek. Mikor megkaptam a fotót, amiről dolgoznom kellett, eléggé megijedtem, hiszen bonyolultnak találtam a szöveget, az első betű megtervezése után viszont szinte magától ment. Inkább az okozott problémát, hogy a kész terv túl hosszú lett, és rövidíteni is csak elég keveset tudtam rajta. Tettem egy olyan javaslatot is, hogy a szöveget némileg toljuk egymás alá, de a majdani tulajdonos ezt semmiképp sem szerette volna. Inkább kérte, hogy készítsem el a megtervezett minta alapján, és majd ő megoldja, hogy ne legyen túl hosszú. A mű megalkotása egy éjszakámba, és egy napomba került, de végül kész lett, és most nagyon büszke vagyok rá. És felvéve tényleg nem olyan vészesen hosszú. És persze az adatok: 24+1 szál, 3,5cm x 20cm. A képek minőségéért azonban elnézést kell kérnem... Elég gyér fények vannak mostanság...








És itt látható a tulajdonos eddigi majdnem összes, általam készített karkötője (:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése