2012. november 9., péntek

Halak nem hordható formában

Tudom, hogy a blogomat ékszerek bemutatására hoztam létre, de most szeretném megmutatni nektek, mivel telt az elmúlt éjszakám. Suliba kellett plakátot készítenünk 5-6 fős csapatokban, a mi tímünk többi tagja azonban nem volt hajlandó kivenni a részét az igen nagy munkából, így barátnőmre, Mirtillre és rám maradt az egész. Azt tudni kell még, hogy kettőnk közül én tudok rajzolni. Szóval barátnőm vállalta a forrásgyűjtést, ugyanis az is kellett hozzá, én készítettem el ezt az A/2-es méretű plakátot az elmúlt éjjel csaknem egészét felhasználva, közben cseten konzultálva Mirtillel összeraktuk, ő pedig megírta a magyarázó szöveget, az éjszaka közepén még a nyomtatást is meg kellett oldanunk, hiszen egyikünknek sincs otthon nyomtatója... Végül bár hulla fáradtam vonszoltam magam suliba - és ráadásul az egész csapat nevében lett leadva a munka -, de minden készen lett. Egy másik csoporttagunk elkészített egy hal-makettet, ami szintén a feladat részét képezte, és ezzel teljes lett a megoldás. Összességében elégedett vagyok, sőt, új tapasztalatokkal gazdagodtam. Megismertem és megszerettem a vízfestékhasználatot, valamint kiadhattam a kezemből egy olyan művet, ami akár az érettségiportfóliómban is megállja majd a helyét.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése