2012. november 7., szerda

mert büszke vagyok Rá... (:

A karkötő megalkotásának apropója igen egyszerű: magamon akartam viselni Szerelmem nevét (: Ha valaki régebb óta olvas: igen történtek változások az életemben az utóbbi hónapokban, de ez most nem ide tartozik. Az eredeti terv alapján fekete lett volna a háttér, arany a betű, és pirosak a szívecskék, azonban éjjel, sárga fénynél kezdtem el, amiben a sötétkék fonál tökéletes feketének látszott, így azzal kezdtem el csomózni, és ezzel a ténnyel csupán reggel szembesültem, amikor is már nem volt lehetőség változtatásra. Végül is megtetszett, és mióta elkészült boldogan viselem. Az egyetlen probléma vele, hogy túlságosan rövidre sikeredett, a minta tervezésénél ugyanis rendesen elszámoltam magam. De szerencsére így is meg tudtam oldani, hosszabb kötővel. :) Az még az érdekessége, hogy életemben most dolgoztam először többszínű betűs technikával, és be kell vallanom, egyszerűbben ment a vártnál. 16+2 szálas, 23mm vastag, és meg nem mondom, milyen hosszú, elég abból annyi, hogy gyerekméretű csuklóm van, és félig éri körbe. xD






2 megjegyzés:

  1. :) Nagyon szép lett! :) Gondolom a változás, az az hogy új Párod van, mert én mintha Krisztiánra emlékeztem volna, de szólj, ha tévednék! :) Egyébként küldesz be képet a versenyre, már csak holnapig lehet! :):)

    VálaszTörlés
  2. Először is köszönöm szépen! :) És igen, sajnos két boldog év után lezárult a kapcsolatom, és most új párom van. A versenyen gondolkodtam, de mostanában saját tervezésűben csak ez, meg a Sonic Syndicate készült, de ez talán ott nem állná meg a helyét, a másikról pedig botrányosan sikerültek a fotók, és már nem áll módomban újakat csinálni róla...

    VálaszTörlés