2013. július 23., kedd

Kincseim (:

Már annyi kincset sikerült összegyűjtögetnem, hogy lassan nem fér semmi sem a kezemre. Már így sem tudom sajnos az összes másoktól kapott alkotásomat hordani, amik közel állnak a szívemhez. Na de szeretném nektek megmutatni azokat, amik mindig rajtam vannak, hiszen nem tudok tőlük megválni.
Ő lenne a bal kezem. 
A fekete dobókockás karkötő húgom ajándéka volt, a messzi Olaszországból. 
A mellette látható ezüstöt a páromtól kaptam, ballagási ajándékként.
A vastag rózsaszínt egyszerűen csak szeretem. Az általam csomózott művek közül ő az egyik legnagyobb kedvencem.
A szivárványosat pedig Ricsitől kaptam. Tőle már annyi ékszerem van, hogy több szettet is kitesznek. (: Sajnos nem tudom mindig mindet hordani...

Ismét hátulról kezdve:
A piros-fehér-zöldet párom anyukájától kaptam. És mivel a páromnak is van egy ugyan ilyen, ez egyfajta egyenkarkötőnkké vált.
A barna bőrkarkötőm szintén párom anyukájától van, és a nevem áll rajta rovásírással. Barátomnak is van egy, János felirattal.
Az egyszerű piros állítólag távol tartja az ártó dolgokat, és mivel nem vagyok éppen a világ legszerencsésebb embere, azonnal csináltam egyet magamnak.
A fekete szegecses a legújabb alkotásom. Viaszolt szálból készült, egyszerű makramé csomózással, közepén pedig egy teknőccel.
A Jani feliratú alkotásom pedig abszolút nélkülözhetetlen. (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése