2013. július 26., péntek

Anya és lánya

Egy kedves kis megrendelés érkezett felém, méghozzá egy anyának, és lányának készítsek egy-egy karkötőt a nevükkel és a kedvenc színükkel. Mint később kiderült számomra, a lányt én is ismerem, így még inkább közel került a szívemhez a kérés. A Heni feliratok 14+1, a Berilles pedig 15+1 szálas.




A megrendelő magának is kért egy fülbevalót, zöld és narancs színekkel. Bár sem a zöld, sem a narancs nem áll túl közel hozzám, mégis azonnal megfogott a gondolat, és neki is láttam az elkészítésének. Már korábban rájöttem, hogy színátmenet-függőségben szenvedek. Ez észrevehető a rajzaimban, és a csomózott dolgaimban is. Nem vagyok képes nem színátmenetben gondolkodni. Így ebből a kérésből is összehoztam egy zöld-narancs átmenetet. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése