2013. április 29., hétfő

Be happy :)

Ez az alkotásom a rajz érettségi portfóliómba készült, egy fél és egy teljes éjszaka alatt. És most egy egész éjszakányi nemalvás után megyünk éjszakába nyúlóan szerenádozni... Tudom tudom, magánügy :) A karkötőnél az volt az alapkoncepcióm, hogy valami olyat hozzak létre, ami megy a régebben készült fülbevalóvirágomhoz, hiszen teljes szettet akartam, de már új fülbevaló készítésére nem volt időm. Gondolkodtam, mit is csinálhatnék, de heteken keresztül semmi ihlet nem jött... Az utolsó pillanatban jutott eszembe, hogy csinálhatnék Happiness feliratú ékszert, amin feketék a betűk, és szivárványos a háttér. El is kezdtem tervezni, de gyorsan koncepciót váltottam - inkább Be happy felirattal dolgoztam. Az viszont csak a minta elkészítése után jutott eszembe, hogy a betű legyen a szivárványos, és a háttér fekete. Viszont addigra már fel volt darabolva a betű színének szánt fekete fonál, szóval kénytelen voltam kisebb darabokból toldozgatni össze. Van benne jónéhány toldás, de persze a színén egyik sem látszik. 
Feltételezem, nem minden olvasóm érettségizett rajzból, szóval kicsit körülírom, mi fán terem a rajz érettségi. Tulajdonképpen három része van: először is nyolc alkotást kell beadni, megadott témákban, amelyek a következők: jól sikerült 1, jól sikerült 2, kedvenc technika, kevésbé sikerült, tanulmány, témafeldolgozás, kép és szöveg együttes alkalmazása, tárgytervezés. A következő rész a művészettörténetből álló írásbeli, a harmadik pedig a szóbeli, ahol a rajzainkat kell bemutatnunk a bizottságnak. Ezt mindd azért írtam most le, hogy elmondhassam: ez az alkotás természetesen a tárgytervezés témakörben lett beadva. Később a teljes portfóliómat fel fogom tenni. :)





1 megjegyzés:

  1. Látom már neked is ügyesen megy a virág! :) Sok sikert az érettségihez! :)

    VálaszTörlés