2012. július 17., kedd

Rózsaszín felhöket akarok a rossz idö helyett!

Végre valahára elkészült egy régebben elkezdett karkötőm. Azonnal meg is mutatom nektek, hogy megnyugodhassatok, hogy élek még. A héten nem megyek dolgozni, viszont a hétvégi játékvezetői vizsgámra kell tanulnom és edzenem. Szurkoljatok majd, minden szerencsére szükségem lesz!

Mikor először ráakadtam a mintájára, tudtam, hogy nekem készítenem kell ilyet. Egyedi, és rózsaszín, mint én (: Elég sok időm ráment, sokszor félre is tettem, és napokig nem vettem elő... Azt sem állítom, hogy ez lenne a legegyenletesebbre sikerült alkotásom, de végeredményben egész tűrhető, és szerintem az eddigi legszebb karkötőm.
És az adatok: 26 szál, 4 szín, majd' 3cm vastag, és megkötők nélkül 15,5cm hosszú (:



annyira passzol a jelenlegi körömszínemhez, hogy gondoltam, azt is megmutatom (:
Néhány napja már készen vagy egy Nirvanás, egy nagyon kedves barátom kérésére, viszont azt nem rakom fel, míg oda nem adtam neki. Pénteken már szerintem fent lész (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése