2012. július 10., kedd

Elsö díjam :D

Megkaptam életem első díját. Hát ez is megtörtént (: Angelika volt a kedves ajándékozó. Köszönöm még egyszer! (:
A szabályok:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni
  • Nincs visszaadás/visszajelölés

Nah akkor kezdem. A 11 dolog rólam:
  1. Aki elsőre normálisnak hisz, nagyot fog csalódni. (:
  2. Imádom a Tokio Hotelt - igen, tudom, hogy most leszek máglyán elégetve, ugyanis ezt eddig nem sokan tudták.
  3. Nagyon tudok szeretni, talán már betegesen is.
  4. Az életemet az írásra és a költészetre tettem fel.
  5. Nagyon szeretem a haluskát, viszont ki nem állhatom a főzelékeket (:
  6. A fogyókúrás kajáknál alig van finomabb a világon, így sok ilyesmit eszek, még ha nekem inkább híznom kéne is.
  7. Ha valaki a tanulásról beszél órán kívül, azzal az őrületbetud kergetni, még akkor is, ha csak hallom.
  8. Oda vagyok azokért a filmekért, amik egyszerre táncosak, és romantikusak. Így nagy kedvencek a Dirty Dancing minden része, a Step up 1, a Hölgyválasz, és amennyiben ide sorolható, a Moulin Rouge. <3
  9. A gimnázium első napján megláttam az új osztálytársaim között a tökéletes pasit, akivel aztán összejöttünk, ma is együtt vagyunk, és ez remélhetőleg nem is fog változni (:
  10. Ehhez a bejegyzéshez most kezdtem hozzá harmadszor.
  11. Példaképem Ady Endre. Mind a költészete, mind az élet, amit élt, szerintem magával ragadó. Bár nem tudom, rajtam kívül van-e ember, aki így vélekedik az életéről, de hát... Lásd: 1. pont (:
 És a válaszaim:
  1. TETOVÁLÁS: Egyáltalán nem ellenzem, ámulatba ejtőeket lehet látni mostanság. Nagyon szeretnék, sőt, legutóbb szülinapomkor majdnem lett is. Mindössze az tart vissza, hogy nem bírom a fájdalmat. Ha lenne, szerintem a karomon lenne valami inspiráló idézet, vagy életbölcsesség.
  2. SÖRÖZŐS VAGYOK-É? Hát nem mondanám... Keserű... Igen, tudom, aki a sört nem szereti, nem is igazi játékvezető... (: De hát ez van. Inkább gyümölcsvodka, vagy Fütyülős (:
  3. ALLERGIÁM nincs (: Legalábbis tudtommal...
  4. KEDVENC PIZZAFELTÉTEM: Nem szeretek eltérni a megszokottól, ahhoz túl finnyás vagyok... Tehát leginkább sonka-sajt-kukorica-pizzakrém (: (jajj, most éhes lettem, de holnap szerencsére megyünk pizzázni :D)
  5. HAVONTA KOZMETIKUMOKRA nem mondanám, hogy sokat költök... Van egy szemceruzám, szemhéjpúderem, szempillaspirálom, és kalap-kabát (:
  6. HÁNY ÉVES VAGYOK? ÉS MIÓTA VEZETEK BLOGOT? 17,5-öt már szerintem túlléptem, haladok a felnőttkor felé (: Az első blogomat talán 2010 nyarán hoztam létre, de azóta már volt egy pár, melyek mindegyike a birtokomban van jelenleg is.
  7. JOBB VAGY BAL KÉZ? Jobbos vagyok, de erőteljesen tanulok a másikkal is írni (:
  8. MIÓTA VAGYOK KAPCSOLATBAN? 2010. december 8. ami annyit jelent, hooogy...19 hónap (:
  9. HOVÁ KÖLTÖZNÉK? Mindenképpen valami angol nyelvű országba, és ezzel a párom is egyet ért. Szóba jöhet Anglia is, de inkább Amerika, leginkább Los Angeles (:
  10. TESTVÉREM VAGY KEDVESEM? A testvéremmel nem túl jó a kapcsolatom, állandóan titkolózik előttem, szinte azt sem tudom, ki is ő. Barátom pedig az az ember, aki teljesen őszinte, és még a legnagyobb hülyeségeimről is eltársalog velem. Őt választanám, kövezzetek meg (:
  11. MIT RAKOK A LECSÓBA? Hát lecsót xD Időnként anya hazafuvaroz egy hadseregnek elég paprikát és paradicsomot, megfőzzük, be üvegekbe, és mikor úgy adódik, be fazékba, bele virsli, fűszer... Hozzá pedig csakis tarhonya (:
A kérdéseim:
  1. Mi álmaid foglalkozása?
  2. Mi a hobbid, mivel töltöd a szabadidődet?
  3. Sportolsz? Ha igen, milyen gyakran, és mit? Ha nem, miért nem?
  4. Melyik a kedvenc ünneped, és miért?
  5. Mennyi időt töltesz reggelente a tükör előtt?
  6. Ki a kedvenc hazai előadód?
  7. Melyik nyelvet tartod a legszebbnek?
  8. Szerelem? Nem bírod nélküle, vagy jobb, ha elkerül?
  9. Szereted a magyaros kajákat?
  10. Kedvenc alkoholtartalmú italod?
  11. Ki a kedvenc íród/költőd?
És akkor most továbbadnám. Röstellem, de nem fogom 11 embernek továbbadni... Nem olvasok túl sok blogot, és nem tartom értelmét annak, hogy minden általam ismert bloggernek odaajándékozzam.
aaxi
ricsi és az ő madarai (:
Teszugi
Blanka's Bracelet Paradise
RockChick

8 megjegyzés:

  1. jaj nagyon köszönöm kedves sütőtök, igazán megtiszteltetés eme díj:DD a lecsóba egyszer kakaót öntöttem véletlenül. azt nem ajánlom. se íze, se bűze:DD

    VálaszTörlés
  2. Hát szívesen! Megérdemeltétek (: Kakaót??? o.O Pfujj!

    VálaszTörlés
  3. egy hajnali időszakban gondoltam eszek a lehűtött lecsóból. később döbbentem rá, hogy nem kakaót akarok inni, mint máskor szoktam:D nomindegy, köszönöm mégöccör, ahogy a szegediek mondanák.

    VálaszTörlés
  4. virsli meg tarhonya a lecsóba????? ÚÚÚÚRISTEN :D:D úútálom a tarhonyát pfejj :D

    VálaszTörlés
  5. Hát mi más, Angelika? A tarhonya meg a legkirályabb tésztafajta (:

    VálaszTörlés
  6. Fú hát én a nokedlit szeretem tejfölös csirkével... nálunk a lecsó az lecsó, hús és egyéb adalékok nélkül... ja, bocsi tejföllel kizárólag! :D bár én mindent tejföllel eszek, ami paradicsomos. kivéve a makarónit :D

    ui: maradjunk csak az Anginál :D

    VálaszTörlés
  7. Angi. Igen, főnök! Megjegyezve! (:

    Hát nem gondoltam volna, hogy a lecsós kérdésed lesz a legérdekesebb, az biztos... A nokedli nálam a pörkölthöz való, a tejföl meg max haluskára, vagy a hagymás-tejfölös csipszbe :D

    VálaszTörlés