2013. október 31., csütörtök

A legújabbak

Az alábbi két karkötő megrendelésre készült. Az elsőt egy lány kérte a párjának, a kedvenc focicsapatának a színeiben. Ezt valahogy annyira aranyosnak találtam, hogy hiába tűnt első hallásra furcsa színösszeállításnak, mégis ragaszkodtam hozzá, hogy így készüljön el az ajándék, és végül még magam is meglepődtem rajta, milyen jól mutatott. Viszont lefényképezni lehetetlen küldetésnek tűnt, pedig én mindent megpróbáltam... Szóval elnézést a nem túl jó minőségű képekért. Szerencsére sokan kérnek tőlem mostanában neves ékszereket, én pedig imádom őket csinálni, szóval örülök a kéréseknek :)



A másik egy másik lánynak készült, aki egy képet küldött arról, mit szeretne, és az alapján kellett rájönnöm a mintájára. Szerencsére hamar sikerült. (:



És egy kis újdonság: rendeltem a héten 100 darab karszalagot, és tegnap este azokat díszítgettem a sorozataim nézése közben. Íme az eredmény:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése