2013. április 8., hétfő

Fontam kosarat! :)

Tőlem eddig még nem látott dolgot mutatok ma. Április 30-án a párom elvitt az országos táncháztalálkozóra, ahol többek között lehetőségem nyílt kosarat fonni. Azonnal megtetszett a dolog, és ki is próbáltam. Mit ne mondjak, elég nehéz dolog fonogatni azokat a vastag ágakat, de valamit csak alkottam, amire nagyon büszke vagyok. :) Most a csomózott ékszereim vannak benne. Remélem, nem ez volt az utolsó kosaram. :)
A kezdet...

Készülőben

A kész mű és alkotója :)



2 megjegyzés:

  1. szép a fülid;) régen én is jártam ilyen helyekre, nekem is van saját fonott kosaram :D

    VálaszTörlés
  2. Köszi szépen :) A fülit szeretném is megmutatni közelebbről, lehet hogy ennek ma jött el a napja... :)

    Végre valaki tudja milyen nehéz, és egyben milyen szupi a kosárfonás :)

    VálaszTörlés