2012. május 28., hétfő

Színátmenet és vigyor

Rájöttem, hogy nem tetszik az nekem, ha a képek után írok, szóval mostantól előbb írok, utána jöhet a kép. (: Az első, amit mutatok nektek, csak úgy készült, mert csomózhatnékom volt, és valami olyat akartam, ahol igazából nem kell odafigyelni a mintára, hiszen nem olyan bonyolult. És sikerült egy olyan technikát kiválasztanom, ami amilyen mutatós, olyan unalmas. Ezért is kerültek bele a keresztbe menő sávok, de mivel már a karkötő fele megvolt, mikor az elsőt megcsináltam, így asszimetrikus lett. De nincs gáz, nekem így is tetszik, és ez a lényeg. És bármennyire unalmas is csinálni, biztos, hogy készül még ilyen hosszanti csíkos alkotás.



A következő karkötőmmel legalább három napot szenvedtem - persze nem egyfolytában. Bonyolult volt a minta, így nem tudtam megjegyezni, egyfolytában néznem kellett, volt, hogy elkeveredtem benne... Szóval jól megszenvedtem vele, de ma reggel készen lett, és nagyon tetszik. Ha lesz belőle rendelésem, végül is szívesen fogok hozzá megint. Nah de a lényeg: 20 szálas, 2,5 cm vastag a kicsike.

tatom nektek az összes karkötőmet, amit magamnak csináltam, tehát nem ajándékoztam el, és nem készülök eladni sem. :D A kép nem a legszebb, de most, ilyen fényviszonyok között erre voltam képes.


Végül a két pirosat is megmutatom. Ők megrendelésre készültek. Mindketten 6 szálasak.




2 megjegyzés: