2012. december 28., péntek

Szalagavató

Gyorsan elment a négy gimis év, és hamar eljött az a pillanat, mikor mi is ott álltunk, egy szalagavatón, csupán annyiban különbözött a többitől, hogy most az emberek minket ünnepeltek. Mi álltunk a színpadon, felénk irányultak a reflektorok, ránk tűzték a szalagot, és mi adtuk elő a két-három hónap alatt elkészült táncolt. Az ékszereimet természetesen erre az alkalomra is magam készítettem, és ezt most meg is osztom veletek. De előbb némi magyarázó szöveg. A nyaklánc készült el elsőként. Átlátszó swarovski szív lett a medál, amit további gyöngyökkel és kristályokkal díszített láncra raktam. Tekintettel a nyakék egyszerűségére a karkötőt feltűnőbbre készítettem. Ez több sorból áll, melyek közül az egyiken ott a kulcs, aminek az az oka, hogy a láncra szívmedál került. Utoljára hagytam a fülbevalót, ami teklából és kristályból készült.





És így nézett ki ez a szett rajtam. (: Gondolom a párom nem haragszik meg, hogy megosztom veletek őt is. (:

2 megjegyzés: