2012. december 26., szerda

Piros képkeret

Az osztállyal eddig minden évben csináltunk névhúzós ajándékozást, és hát miért pont a végzős évben maradt volna el? Én mihelyt elolvastam a kis cédulán a nevet, borzasztóan kétségbe estem. Tanácstalanság gyötört. Az egyik tanáromat húztam. Tudniillik, a mi osztályunknak még hivatalosan is két osztályfőnöke van. Szóval akit nekem meg kellett lepnem némi ajándék formájában, a pótosztályfőnököm. Alapvetően jó viszonyban vagyunk, őszintén megvallva kedvelem őt. Így jött is az ötlet. Vettem díszíthető képkeretet, akkorát, amibe 24x24cm-es kép való. Képszerkesztő programmal megcsináltam a három osztályképből álló fotót, és másnap a városban kinyomtattattam fotópapírra. A keret piros lett, és díszítésül egy csomózott virágot, valamint két levelet kapott. A Tanárnőnek nagyon tetszett. :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése