2012. május 18., péntek

Heti újdonságok (:

Heló! Mostanában mindig volt valami problem fényképező ügyben, úgyhogy most, hogy végre összejött a képek elkészítése, és átjuttatása a gépre, rátok zúdítom egész hetes ügyködésem eredményét.

Először is készen lettem ővele. Nagyon tetszik, nagyjából elégedett is vagyok, habár lehetne szebb, de mégis első komolyabb próbálkozásom volt ezzel a technikával.


Aztán barátom kért tőlem egy karkötőt a nevemmel, én pedig eleget tettem a kívánságának. Nah ez az a művem, amivel teljesen elégedett vagyok. Szerintem nagyon szép lett, és ami a lényeg: Krisztiánnak is tetszik :D

Alkottam bőrszálból sima makramé karkötőt, csak mert olyanom volt. A fekete-pirosat Krisztián kapta, a kék pedig az én kezemen díszeleg.


Ez tegnap előtt este kezdődött, tegnap egész nap, szinte egyfolytában ezt csomóztam, és este végül kész lett. :D Már most imádom!

Itt pedig Krisztián kezét láthatjátok. (: Egy magamfajta csomózás-őrült lány mindennél jobban örül neki, ha látja, hogy a szerettei kezén is elkezd szebbnél szebb alkotások tömkelege díszelegni. Ezek mindegyikét tőlem kapta ráadásul.

2 megjegyzés: