2012. május 24., csütörtök

Csak színesen

Helóka! Megint van mit megosztanom a nagyvilággal, hát meg is teszem.



Ő azt hiszem, a hét eleje táján készült. Szeretem az ilyesmi mintákat, eddig két hasonló karkötőt csináltam, és most kipróbáltam ezt is. Abszolút elégedett vagyok vele, szerintem egyenletes, a színek is passzolnak... Kezdhet is gazdát keresni magának, hiszen nekem már rengeteg van. Egyébként 12 mm vastag, és megkötő nélkül 15,5 cm hosszú.


Ő egy korábbi karkötőm, akin a végzáróval kísérleteztem, és szerintem nagyon szép lett, szóval tuti használni fogom még ezt a csodaeszközt. Ő 22 mm vastag, és kapocs nélkül 13,5 cm hosszú.

Legújabb. Annyira, hogy néhány órája lett készen, suliban. Még nem tudom, megtartsam-e, vagy eladjam, mert nagyon tetszik, de nekem már így is rengeteg van... Szerintem az lesz, hogy csinálok még egyet belőle, és probléma megoldva.

5 megjegyzés:

  1. A középső a legszebb! Én amúgy kifejezetten nem szeretem az olyan mintákat amit az első képen van! :) A karkötő szép, de ezek a cikkcakkos dolgok kikészítenek :D

    VálaszTörlés
  2. Ricsi: Köszönöm *----*

    Angelika: A nyilas alkotás nevében is köszönöm (: Pedig ez még akkor készült, mikor ez volt a max, amire csomózás terén képes voltam... Ezek a cikcakkosak nekem tökre bejönnek. És amit először csináltam ilyen fenyőfásból, mindenki azt veszi észre a kezemen. Pedig van kétszer olyan vastag, tarka-barka, fekete-színes, és mégis a kis fakó fenyőfásra figyelnek fel, hogy az a legszebb. Csinálni is tök jó... A harmadik képen levő lépcsőzetesbe meg szerelmes vagyok. Olyan jó csinálni, és olyan jó látni, milyen szép lesz... (:

    VálaszTörlés
  3. Akkor ez a neked való minta! :) http://friendship-bracelets.net/pattern.php?id=3770

    VálaszTörlés
  4. az bizony :D Júj, de jó :D Következő alkotásom ez lesz. Köszi :D

    VálaszTörlés